مطالب مرتبط:
حضور رییس مجلس در ضاحیه بیروت، پیامی استراتژیک به دشمنان منطقه ای بود 
حضور قالیباف، رییس مجلس، در منطقه بیروت غربی و مناطق مسکونی بمباران شده (فیلم)
حضور رییس مجلس ایران در منطقه ضاحیه بیروت
رییس مجلس در ضاحیه بیروت حضور یافت
حضور رییس مجلس در ضاحیه بیروت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 21:002024-10-12سياسي

حضور رییس مجلس در بیروت، پیامی به دشمنان منطقه ای بود 


عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی سفر محمدباقر قالیباف به بیروت و بازدید از محل حمله هوایی رژیم صهیونیستی به تحلیل این سفر پرداخت و آن را اقدامی استراتژیک و مهم در حمایت از محور مقاومت و نشان دهنده همبستگی عمیق ایران .

- ایسنا/کرمان عضو هیئت رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پی سفر محمدباقر قالیباف به بیروت و بازدید از محل حمله هوایی رژیم صهیونیستی به تحلیل این سفر پرداخت و آن را اقدامی استراتژیک و مهم در حمایت از محور مقاومت و نشان دهنده همبستگی عمیق ایران با مقاومت اسلامی لبنان دانست.

بهنام سعیدی شامگاه 21 مهرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به ابعاد مختلف این سفر گفت: سفر رییس مجلس شورای اسلامی به بیروت در این مقطع حساس، پیامی قاطع و روشن به دشمنان منطقه ای، به ویژه رژیم صهیونیستی است.

وی ادامه داد: این سفر نشان داد که ایران نه تنها در سطح سیاسی بلکه در عرصه عملی نیز به حمایت از مقاومت و مقابله با تهدیدات امنیتی پایبند است و ایران همواره در کنار محور مقاومت بوده و با هرگونه تهدیدی علیه امنیت منطقه ای با جدیت برخورد می کند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس تاکید کرد: این بازدید علاوه بر تقویت روابط استراتژیک با حزب الله لبنان، به تحکیم همکاری های امنیتی


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - رژیم صهیونیستی - شورای اسلامی - کمیسیون امنیت ملی - محمدباقر قالیباف - صهیونیستی - کمیسیون امنیت
آخرین اخبار سرویس:

حضور رییس مجلس در بیروت، پیامی به دشمنان منطقه ای بود 

حضور رییس مجلس در بیروت، پیامی به دشمنان منطقه ای بود